dimarts, 28 de novembre del 2017

EL MEU PAÍS D'ORIGEN

Najlaa El Gharroudi

SOCIALS

EL MEU PAÍS D'ORIGEN

El meu país d'origen és el Marroc. Marroc és un país de diferents cultures. Lo que em va agradar del Marroc són les platgs, els plats típics, l'ambient... Les platges del Marroc son molt grans i a l'estiu hi venen hi venen moltes persones. El plat típic del Marroc més popular és el couscús. L'ambient a l'estiu és molt calorós però a l'hivern hi fa molt de fred. És el tercer país més del Marroc, hi han 34 millions d'habitants. La llengua oficial del Marroc és l'àrab, la majoria també parla Francès. El desert del Marroc és el Sàhara. Hi han molts llocs on poder viatjar pel Marroc. El desert del Marroc és un desert molt gran que està a Àfrica. La capital del Marroc és Rabat, és la ciutat més gran de tot el Marroc, és la més visitada. El joc més popular del Marroc és Itic erchak

Dos equips, perseguits i perseguidors. Un intenta agafar als altres. Quan succeeix, fins a un màxim de quatre jugadors poden rodejar al jugador agafat, per conduir-lo fins a la presó. El tocat no pot oferir resistència, però ha d'estar atent a que els seus companys puguin salvar-lo tocant-lo en qualsevol part del cos. Els jugadors que paren poden protegir al presoner rodejant-lo o bloquejant les accions del adversari, sense utilitzar les mans.

Jo penso que el Marroc és molt bonic perquè hi han moltes ciutats on pots viatjar. A mi m'agrada molt l'ambient a l'estiu perquè hi han molts turistes que venen

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Iran socials